Wsparcie IT

Twój dział IT
SOL24 dostarcza systemowych rozwiązań na każdym szczeblu potrzeb informatycznych przedsiębiorstwa. Szeroka specjalizacja naszych inżynierów (systemy serwerowe, sieci LAN, urządzenia peryferyjne) to gwarancja bezawaryjnej pracy sieci i komputerów w firmie. Zdalny, wyspecjalizowany dział IT w cenie jednego informatyka? To możliwe. SOL24 to dział IT skrojony na miarę potrzeb firmy.

Nielimitowany dostęp do HelpDesku

Nielimitowane połączenie z działem pomocy technicznej to pełne wsparcie i gwarancja uzyskania pomocy.

Administracja urządzeniami sieciowymi

Instalujemy i konfigurujemy urządzenia sieciowe (router, switch, firewall, drukarki sieciowe) zgodnie z Państwa potrzebami.

Pomoc w obsłudze urządzeń biurowych

Doradzamy w przypadku problemów z urządzeniami typu faks, skaner, drukarka, kserokopiarka.

Kopie zapasowe

Konfigurujemy i doradzamy w zakresie wyboru kopii zapasowych dostosowanych do potrzeb przedsiębiorstwa.

Cechy


Redukcja kosztów
Zewnętrzny dział IT to gwarancja redukcji kosztów zatrudnienia etatowych informatyków. Dzięki nam będziesz mógł się skupić na rozwijaniu podstawowej działalności swojej firmy.

Ciągłość działania systemów firmy
Zapewniamy bieżącą obsługę i szybką reakcję w przypadku awarii.

Współpraca z najlepszymi specjalistami
Jako specjaliści posiadający rozległą wiedzę i wieloletnie doświadczenie gwarantujemy skuteczność działania i wsparcie pracy Twojej firmy w oparciu o indywidualne rozwiązania.

Pakiety

Basic Trial

Darmowe 30 dni testu /komputer
Kup teraz
  • Bez Limitu dostęp do HELPDESK
  • 45 minut czas reakcji*
  • Płatny Serwis D2D
  • Płatna obsługa sprzętu peryferyjnego
  • Płatny plan rozwoju informatycznego
  • Stała cena dojazdu

Basic

48,89 zł komputer /miesiąc (netto)
Kup teraz
  • Bez Limitu dostęp do HELPDESK
  • 45 minut czas reakcji*
  • Płatny serwis D2D
  • Płatna obsługa sprzętu peryferyjnego
  • Płatny plan rozwoju informatycznego
  • Stała cena dojazdu

Pro

78,89 zł komputer /miesiąc (netto)
Kup teraz
  • Bez Limitu dostęp do HELPDESK
  • 15 minut czas reakcji*
  • Serwis D2D w cenie
  • Obsługa sprzętu peryferyjnego w cenie
  • Bezpłatny plan rozwoju informatycznego
  • Stała cena dojazdu