Pomoc 24h
Plany abonamentowe
Wiemy, jak potrafi zburzyć spokój ciągły strach o to, „co się stanie, jak się wysypie?”, bo, że się wysypie to jest pewne. Dokonamy analizy Twojego biznesu pod względem Twoich zasobów i potrzeb w zakresie sprzętu i systemów informatycznych i dobierzemy Ci odpowiedni pakiet pomocowy, dzięki któremu będziesz mógł spokojnie zająć się merytorycznymi sprawami Twojej firmy.
Swoim klientom, zgodnie z ich potrzebami oferujemy trzy pakiety pomocowe:
Basic, Pro, oraz Enterprise. Wszystkie trzy mają wspólną cechę: są obsługiwane przez najlepszych specjalistów, natomiast różnią się tym, że odpowiadają na potrzeby różnie rozbudowanych biznesów.
Swoim klientom, zgodnie z ich potrzebami oferujemy trzy pakiety pomocowe:
Basic, Pro, oraz Enterprise. Wszystkie trzy mają wspólną cechę: są obsługiwane przez najlepszych specjalistów, natomiast różnią się tym, że odpowiadają na potrzeby różnie rozbudowanych biznesów.
Plan Basic
- Dostęp do helpdesk: nielimitowany
- Czas reakcji: 15 minut W umowie czas reakcji to 2h, natomiast nasi specjaliści średnio reagują w 15 minut
- Serwis D2D: 140 zł/h
- Plan rozwoju informatycznego: 140 zł/h
- Dojazd Stała cena dojazdu Dojazd naszego inżyniera do klienta jest możliwy. Doliczana jest opłata w stałej wysokości zależnej od lokalizacji. jego praca rozliczana jest jak dostęp do zdalnego HELPDESK, czyli bez limitu
- Limit czasochłonności jednorazowych prac w ramach abonamentu: 1
- Obsługa urządzeń peryferyjnych w ramach abonamentu: NIE
- Cena godziny pracy nie objętej abonamentem np. powyżej limitu czasochłonności lub obsługi urządzeń peryferyjnych 180 zł/h
- cena za obsługę jednej stacji w abonamencie: 90 zł
Plan Pro
- Dostęp do helpdesk: nielimitowany
- Czas reakcji: 15 minut W umowie czas reakcji to 2h, natomiast nasi specjaliści średnio reagują w 15 minut
- Serwis D2D: Za darmo raz w miesiącu Raz w miesiącu można odebrać i odesłać komputer do naszego stacjonarnego serwisu. czas poświęcony na naprawę jest nelimitowany
- Plan rozwoju informatycznego: Opracujemy indywidualny plan dostosowany do twojej firmy*
- Dojazd Stała cena dojazdu Dojazd naszego inżyniera do klienta jest możliwy. Doliczana jest opłata w stałej wysokości zależnej od lokalizacji. jego praca rozliczana jest jak dostęp do zdalnego HELPDESK, czyli bez limitu
- Limit czasochłonności jednorazowych prac w ramach abonamentu: 3
- Obsługa urządzeń peryferyjnych w ramach abonamentu: TAK
- Cena godziny pracy nie objętej abonamentem np. powyżej limitu czasochłonności lub obsługi urządzeń peryferyjnych 140 zł/h
- cena za obsługę jednej stacji w abonamencie: 180 zł
Plan Enterprise
- Dostęp do helpdesk: nielimitowany
- Czas reakcji: 15 minut W umowie czas reakcji to 2h, natomiast nasi specjaliści średnio reagują w 15 minut
- Serwis D2D: nielimitowany
- Plan rozwoju informatycznego: nielimitowany
- Dojazd W cenie
- Limit czasochłonności jednorazowych prac w ramach abonamentu: nielimitowany
- Obsługa urządzeń peryferyjnych w ramach abonamentu: TAK
- Cena godziny pracy nie objętej abonamentem np. powyżej limitu czasochłonności lub obsługi urządzeń peryferyjnych 140 zł/h
- cena za obsługę jednej stacji w abonamencie: Zapytaj o cenę
*Plan rozwoju informatycznego to spójna strategia dopasowana do celów biznesowych, jaką wdrażamy w twojej firmie. Obejmuje analizę obecnych systemów, rekomendacje nowych rozwiązań oraz harmonogram działań, które usprawnią procesy i zwiększą bezpieczeństwo danych. dzięki niemu Twoja firma rozwija się na najwyższym poziomie technicznym unikając niepotrzebnych inwestycji, zyskując stan optymalnego działąnia przy znikomym stopniu awaryjności.